nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Nič čudnega ni, da so modni trg začele obvladovati verige tako imenovane hitre mode, fast fashion (po analogiji s fast foodom), ki ponujajo možnost, da se za nizko ceno oblečeš v kopijo stila naravnost z modne steze znanega modnega oblikovalca. Hitra moda je tako v zadnjih letih postala globalizacijski fenomen, katerega najbolj razvpiti predstavniki so znamke in Mango, obe prihajata iz Španije, ter skandinavski Hennes & Mauritz (bolj znan po kratici H&M), pa tudi angleški Top Shop. Čeprav so vse naštete korporacije nastale v precej netradicionalnih in nepričakovanih modnih okoljih, so postale gigantski globalni igralci svetovne modne industrije in začele spreminjati ne le kulture oblačenja, pač pa tudi filozofijo mode nasploh.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA