nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Kaže pa, da je francoski proizvajalec iz Clermont Ferranda, tako kot se v formuli 1 dogaja, svoje novo orožje izdelal prav na skrajni meji regularnosti in pojavil se je sum (sprožila naj bi ga in Bridgestone, ki pa to zanikata), da se pri dirkalnih obremenitvah, ko pri temperaturi 100 stopinj Celzija prenaša tono in več obremenitve zračnega upora ter do 4G vzdolžnih in do 5G stranskih obremenitev, Michelinova prednja guma deformira, tako da se tekalna površina poveča prek dovoljenih 270 mm. Stari pregovor, da brez ognja ni dima, v tem primeru gotovo drži in tako je mogoče razumeti tudi razmišljanje Renaultovega tehničnega guruja Gascoyna, ki je v angleških medijih prav po filozofsko razpredal, kaj je sploh pri dirkalni gumi tekalna površina. »FIA trdi, da se Michelinova guma med vožnjo tako deformira, da je del gume, ki se dotika cestišča, po dirki širši od 270 milimetrov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA