nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Ne nazadnje se Oraclova usmeritev jasno in nedvoumno kaže iz naših oglaševalskih kampanj (Oracle oglašuje za svojo rešitev linux in z oglasi javno sporoča svoje namere delničarjem Peoplesofta, op. a.)

Kako se Oracle prilagaja spremenjenim razmeram na svetovnem trgu, ko podjetja ne kupujejo več vedno novih izdelkov, ko v recesiji zmanjševanje stroškov najprej udari oddelke IT in ko je prvo vprašanje v podjetjih, kako iz obstoječe infrastrukture iztisniti čim več in kakšno je razmerje med vložkom in prihodkom?


Če vprašate direkorja Oracla Larryja Ellisona, je naš slogan - z manjšimi naložbami do večje učinkovitosti oziroma profitabilnosti podjetja (spend less for more).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA