nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Glede na to, da je to pravzaprav prvo sistematično vrednotenje učnih programov in načrtov ter njihovih vplivov na učence in učitelje ter posredno na starše v Sloveniji, pa preveč lahkotno in premalo zainteresirano na veljavno in zanesljivo vrednotenje šolske prenove gledajo tudi vrhovi šolske oblasti.
V skrbi za čim višjo kakovost slovenskega šolstva bi morali prav ti čim bolj spodbujati strokovnjake, zadolžene za evalvacijo, saj lahko šele na podlagi jasne slike, kako je z našim šolstvom po prenovi, pripravijo morebitne potrebne ukrepe - kar bo seveda tudi zahtevalo svoj čas -, da se bodo lahko naši šolarji čez nekaj let v mednarodnih primerjalnih raziskavah, kot so denimo Timss o znanju iz matematike in naravoslovja, IEA CIVICS o državljanskem izobraževanju in vzgoji, raziskava o bralni pismenosti itd., odrezali čim bolje.
Naj spomnimo, da so šolske oblasti, od katerih bi pričakovali spodbude, omenjeno evalvacijo celo ovirale.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani