nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Glede na to, da je to pravzaprav prvo sistematično vrednotenje učnih programov in načrtov ter njihovih vplivov na učence in učitelje ter posredno na starše v Sloveniji, pa preveč lahkotno in premalo zainteresirano na veljavno in zanesljivo vrednotenje šolske prenove gledajo tudi vrhovi šolske oblasti.

V skrbi za čim višjo kakovost slovenskega šolstva bi morali prav ti čim bolj spodbujati strokovnjake, zadolžene za evalvacijo, saj lahko šele na podlagi jasne slike, kako je z našim šolstvom po prenovi, pripravijo morebitne potrebne ukrepe - kar bo seveda tudi zahtevalo svoj čas -, da se bodo lahko naši šolarji čez nekaj let v mednarodnih primerjalnih raziskavah, kot so denimo Timss o znanju iz matematike in naravoslovja, IEA CIVICS o državljanskem izobraževanju in vzgoji, raziskava o bralni pismenosti itd., odrezali čim bolje.


Naj spomnimo, da so šolske oblasti, od katerih bi pričakovali spodbude, omenjeno evalvacijo celo ovirale.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA