nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Najpomembnejši pozitivni izsledki prvega poročila pa so, da je v šolah več problemsko zasnovanega pouka, da učitelji in učenci med seboj več sodelujejo, da je sodelovanje učiteljic in vzgojiteljic v 1. razredu devetletke zadovoljivo, da so nivojski pouk pri slovenščini, matematiki in tujem jeziku učitelji, učenci in starši dobro sprejeli, da je diferenciacija zanje ustrezna novost in da so najbolj avtonomni učitelji razrednega pouka. Med negativnimi ugotovitvami študij pa prednjačijo ne dovolj razvita integracija otrok s posebnimi potrebami v primerne šole, premajhen odstotek otrok, ki v nivojskem pouku menjajo raven zahtevnosti, in neustrezno dodatno izobraževanje učiteljev, premalo poudarka problemskemu pouku, zastarele metode poučevanja. V poročilu je tudi nekaj izsledkov mednarodne primerjave obremenjenosti učencev, a še pred prenovo našega šolstva.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA