nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:



Mlada italijanska dekorativna umetnost nikakor ni mogla biti konservativna, akademska ali epigonska. Nova, drzna in prepoznavna identiteta je lahko nastajala zgolj s pogumnim naročnikom, kamor so tedaj sodili poleg Ricordija še zavarovalnica Assicurazioni generali, filmi Agfa, Marca Zenit - klobuki Borsalino, avtomobilske gume Pirelli, črnila Rapid,, konjak Stock, liker Strega, milanska veleblagovnica La Rinascente, prve veletrgovine neapeljskih bratov, kasneje avtomobilska industrija, zlasti Fiat in najbolj popularni avto balilla ... Kot slikar je sproščal fantazijo s slikanjem mondenih krogov, meščanskih portretov, prvih motivov s smučanja oz. zimskega turizma, igre polo ipd.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA