nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:



Podatki Mediane kažejo, da se je med letoma 1997 in 2002 količina oglaševanja na TV Slovenija povečala za 130 odstotkov (s 530 tisoč sekund na 1,25 milijona). V tem času se je res povečala tudi količina predvajanega programa, toda novi Dnevnik s količino svojih oglasnih prekinitev, podvajanjem nekaterih vsebinskih prekinitev, kot ustvarjenih za dodatne oglase, in s samimi vsebinami ter pogoji in prioritetami, ki so s tem razporedom nakazane, žal pušča za seboj grenak priokus, da je ves program tam zaradi oglasov - da se Dnevnik suče okrog oglasov. Premislek o številu prekinitev, ki jih informativna oddaja še prenese, in o še znosni (ali dopustni) količini oglaševanja bo zato v naslednjih dneh nujno potreben.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA