nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:



Le da so se bali, kaj na to porečejo ljudske množice, tako pomembne za oglaševalce - kot da bi šlo za komercialno televizijo in ne za javno, ki bi po svojem namenu in poslanstvu morala poskrbeti za tovrstne vsebine brez kakršnih koli pogojev in omejitev. Če kultura na javni televiziji ne sodi v osrednji Dnevnik, čemu sploh še potrebujemo javno televizijo? Zdaj ko smo jo dobili, se mora za svojo večjo privlačnost imenovati Magnet, televizijski uredniki in voditelji pa so pred ponedeljkom hiteli razlagati (spet očitno v strahu pred oglaševalci), da bo šlo za »družabno kroniko« (kot smo videli, seveda ne gre za to, temveč za čisto mainstream kulturo, kakršna pač od nekdaj sodi v osrednjo informativno oddajo) in za »prijazno, zanimivo, drugače« narejeno kulturo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA