nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Če učitelji temu segmentu namenjajo dovolj časa med poukom, učence zavestno navajajo na prepoznavanje stopnje njihovega razumevanja oziroma pomanjkanja razumevanja, s čimer jih nenehno spodbujajo k izboljševanju znanja in popravljanju napak.

Ali torej učitelj učencem omogoča gradnjo kakovostnega znanja, se odraža v možnostih, ki jih pripravlja zanje: ali jim daje veliko priložnosti za samopreverjanje, popravljanje napak in izboljševanje znanja, še preden so ocenjeni, ali izkazuje zaupanje v njihove sposobnosti in jim omogoča, da sami izvajajo aktivnosti, ki jih pripravlja zanje, ali jih spodbuja k izvirnosti, drugačnosti, ustvarjalnosti, ali zanje ustvarja možnosti za iskanje pomoči, ko jo potrebujejo, ter ali se v varnem učnem okolju spopadajo s svojimi strahovi in vprašanji, ki jih resnično begajo.
Vse to ima ugoden vpliv na posameznikova čustva in njegova prepričanja o lastni sposobnosti, ki so odločilnega pomena za razvijanje motivacije za učenje, brez katere dober učni rezultat ni mogoč.mag.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA