nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Pomemben segment učnega procesa, ki se pri tradicionalnem pouku zanemarja, a je izjemno pomemben za razvijanje učenčeve avtonomije in sposobnosti za vseživljenjsko učenje, je samopreverjanje in zapis kritičnih misli o sebi, dojemanju sveta in svojem učenju. Če učitelji temu segmentu namenjajo dovolj časa med poukom, učence zavestno navajajo na prepoznavanje stopnje njihovega razumevanja oziroma pomanjkanja razumevanja, s čimer jih nenehno spodbujajo k izboljševanju znanja in popravljanju napak.
Ali torej učitelj učencem omogoča gradnjo kakovostnega znanja, se odraža v možnostih, ki jih pripravlja zanje: ali jim daje veliko priložnosti za samopreverjanje, popravljanje napak in izboljševanje znanja, še preden so ocenjeni, ali izkazuje zaupanje v njihove sposobnosti in jim omogoča, da sami izvajajo aktivnosti, ki jih pripravlja zanje, ali jih spodbuja k izvirnosti, drugačnosti, ustvarjalnosti, ali zanje ustvarja možnosti za iskanje
pomoči, ko jo potrebujejo, ter ali se v varnem učnem okolju spopadajo s svojimi strahovi in vprašanji, ki jih resnično begajo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani