nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Vendar je pomembno poudariti, da bi bila tako njihova aktivnost popolnoma drugačna, saj bi bili pasivni pri večini pomembnih faz spoznavnega postopka: pri zastavljanju problema, pri iskanju poti za njegovo reševanje, pri oblikovanju sklepov in spoznanj, pri aplikaciji na nova področja ..., saj bi bili le seznanjeni s spoznanji, ki so rezultat spoznavne poti nekega drugega, sami pa ne bi šli skoznjo. Ker pa so prihajali do znanja v procesu lastnega odkrivanja in izgrajevanja prek različnih dejavnosti in miselnih procesov, so imeli priložnost, da so pojme, načela in zakonitosti povezali z lastno izkušnjo in jih ponotranjili, s čimer se je povečala trajnost in transferna vrednost znanja.

Kako lahko učitelj najbolj pomaga učencu



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA