nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

»Kadar kak film pretrga reklama za pripravljeno hrano, motorje ali spodnje hlačke, ponorim, krvni tlak se mi zviša in doživim čustveni šok,« je zapisal v pismu švedskemu filmskemu inštitutu, ki so ga v ponedeljek prebrali na podelitvi nagrad zlati hrošč. Od treh švedskih javnih televizijskih kanalov, ki so zastonj, SVT1 in SVT2 ne prikazujeta reklam, medtem ko nedeljske nočne filme na TV4 vsaj dvakrat pretrgajo reklame, enkrat pa desetminutna poročila. »Čutim se užaljenega in napadenega, kot da bi bil režiser filma, ki ga tako uničujejo,« je dejal in se obregnil ob popustljivost svojih kolegov: »Ne moremo reči, da vsi, ki jim je film poklic, poskušajo preprečevati to očitno posilstvo svojih stvaritev, stkano iz njihovega truda, pa tudi ljubezni,« je dejal.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA