nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
Gre za slovito Victoria's Secret, ameriško blagovno znamko spodnjega perila, in v njeni teheranski prodajalni se tare žensk, ki doslej nikjer v Iranu niso mogle kupiti čipkastih modrčkov, kot dih tankih kombinež in drugih proizvodov z dekadentnega Zahoda, piše. Franšiza Victoria's Secret resda ni prava, zato pa so izdelki izvirni in Irankam sta tako na mah postali dostopni dve v islamski republiki ne ravno zaželeni stvari: drzno spodnje perilo, ki ni v skladu z zapovedmi skromnosti, na hlačkah, modrčkih ipd. pa se vrh vsega blešči znamka z napisom Made in U.S.A. Velikansko zanimanje za izdelke Victoria's Secret je le eden od vse številnejših oprijemljivih dokazov o naraščajočem navdušenju, skorajda hlastanju po zahodnjaških dobrinah in življenjskem slogu, ki naj bi ga ponazarjale.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani