nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Temeljna spodbuda za to je v prepričanju sodnikov, da je interes potrošnikov za svobodni pretok oglasnih in poslovnih informacij lahko vsaj toliko pristen in legitimen kot interes za razpravo o najspornejših političnih zadevah. Vrhovno sodišče ZDA je nastopilo proti razlikovanju med poslovnim izražanjem in drugimi vrstami izražanja (prvič v primeru Cincinnati proti Discovery Network leta 1993) z argumentom, da veliko gradiva v medijih predstavlja »komercialni govor«, da bi razlikovanje med komercialnim in nekomercialnim lahko povzročilo neupravičeno diskriminacijo posameznih subjektov in da mora svoboda tiska varovati individualne informacijske potrebe ne glede na njihovo vrsto.

Pri tem pa ni mogoče prezreti ‒ kot opozarja cela vrsta empiričnih raziskav ‒ da množični mediji v ZDA izgubljajo verodostojnost v očeh svojih »klientov«, kar dolgoročno problematizira ustavno varstvo svobode tiska, ki temelji prav na pomembnosti svobodnega tiska za demokracijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA