nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
pa pravi, da je o usposobljenosti oglaševalskih agencij in profesionalnosti političnih organizatorjev težko soditi na splošno, ker gre za pomembne razlike tako med njimi samimi kot tudi v času. Splošno mnenje t. i. strokovnjakov (ki so prav tako povsem brez izkušenj), da je vse in vedno zanič oziroma zgrešeno, je v tem smislu po njegovem mnenju brezpredmetno in neuporabno. »Na tej ravni - kot organizator vseh dosedanjih kampanj LDS slednje težko presojam, nekaj malega so o tem vendarle rekli volivci - je mogoče reči le to, da se razmere izboljšujejo, in sicer na obeh straneh: agencije izgubljajo iluzijo, da ni posebne razlike med prodajanjem zobne paste in politike oziroma da so volivci običajni potrošniki, stranke pa napačno predstavo, da blišč kampanje lahko prikrije odsotnost realne vsebine: kredibilnih kandidatov in relevantnega programa.«
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani