nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:



Zvezdniki ameriške raperske scene so se dolga leta odevali v cenejše blagovne znamke (in jih opevali), kakršna je Adidas, novi rod raperjev, kot npr. Busta Rhymes, P. Diddy, Ja Rule in Jay-Z, pa imajo prefinjen okus in so stalne stranke Prade, Burberryja, Louisa Vuittona, pijejo šampanjec Cristal in vozijo bentleyje. Tako kot vse medijske osebnosti so tudi raperski izvajalci, opravljeni v stvaritve luksuznih modnih znamk, postali znanilci trendov. Prodaja pri raperjih priljubljenih znamk navadno poskoči, vodilnim se sicer kar smeji, tržniki pa ne skrivajo zaskrbljenosti, saj se ne ve, kako bo navdušenje raperskih glasbenikov nad njihovim izdelkom dolgoročno vplivalo na podobo blagovne znamke.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA