nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
Poleg transparentnega oglaševanja, kjer so oglasi jasno ločeni od uredniško novinarske vsebine, kar določajo tako oglaševalski in novinarski kodeks kot tudi uradni zakon o medijih, pa gre, kot poudari, zlasti v specializiranih ženskih revijah, ki brez dobrih odnosov s finančnimi viri ne morejo preživeti, v na videz »objektivnih« tekstih kot tudi na naslovnicah nemalokrat za prikrita oglaševanja - in to praviloma po principu roka roko umije oziroma v obliki »gentleman agreements«, brez pogodb, med direktorji medijev in direktorji blagovnih znamk, ki jih morajo uredniki poslušno izvesti v doglednem času.
Ne glede na to, katero podobo ženske revije konstituirajo in prezentirajo: podobo matere, matere - poklicno uspešne ženske ali individualistke, pa vse te podobe - tudi tiste, za katere se na prvi pogled zdi, da prikazujejo drugačen življenjski slog - dejansko re-kreirajo oziroma regenerirajo tradicionalen, patriarhalen koncept družbe. V tem konceptu je ženska
heteroseksualka, saj so članki o drugačnih konceptih življenja redki in bolj kot ne stvar kuriozitete in eksotike, in v razliki do njih se ta tradicionalna podoba le še obnavlja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani