nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Poleg transparentnega oglaševanja, kjer so oglasi jasno ločeni od uredniško novinarske vsebine, kar določajo tako oglaševalski in novinarski kodeks kot tudi uradni zakon o medijih, pa gre, kot poudari, zlasti v specializiranih ženskih revijah, ki brez dobrih odnosov s finančnimi viri ne morejo preživeti, v na videz »objektivnih« tekstih kot tudi na naslovnicah nemalokrat za prikrita oglaševanja - in to praviloma po principu roka roko umije oziroma v obliki »gentleman agreements«, brez pogodb, med direktorji medijev in direktorji blagovnih znamk, ki jih morajo uredniki poslušno izvesti v doglednem času.

Ne glede na to, katero podobo ženske revije konstituirajo in prezentirajo: podobo matere, matere - poklicno uspešne ženske ali individualistke, pa vse te podobe - tudi tiste, za katere se na prvi pogled zdi, da prikazujejo drugačen življenjski slog - dejansko re-kreirajo oziroma regenerirajo tradicionalen, patriarhalen koncept družbe. V tem konceptu je ženska heteroseksualka, saj so članki o drugačnih konceptih življenja redki in bolj kot ne stvar kuriozitete in eksotike, in v razliki do njih se ta tradicionalna podoba le še obnavlja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA