nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
Ženske v medijskih podobah ženskih tiskanih medijev - katerih urednice, novinarke in svetovalke so večinoma ženske - niso žrtve medijskih podob, ampak se v njih aktivno prepoznavajo. Avtorica v navezavi na Foucaulta ugotavlja, da so v današnji družbi ženske revije učinkovit medij, ki s sklicevanjem na (predvsem naravoslovni) znanstveni diskurz in v službi kapitala deluje v funkciji discipliniranja ženskega telesa in s tem subjektivacije sodobne ženske kot subjekta potrošnje. Ali rečeno drugače: da so revije, kot Glamour,, Modna, priloga Ona, Smrklja,, Cosmopolitan, Naša žena itd., ne oziraje se to, katero podobo ženske izpostavljajo - podobo matere žene, poklicno uspešne ženske matere ali pa (še) neodvisne ženske - mnogo bolj kot »naše prijateljice« družice kapitala, ki disciplinirajo ženska telesa in razmišljanja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani