nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
je pri obravnavi filmskega opusa Kieslowskega kljub nenehnim »zastranitvam« nenavadno koncizen. Filme, ki jih analizira, pozna do zadnjega kadra, v njihovo obravnavo privzema primere iz širšega konteksta in režiserjevo delo na ta način »globalizira«, kljub izhodiščni tezi o odsotnosti vsakršnih referenc na politiko v delu Kieslowskega pa najde izvirni lok njegovega opusa, kakor pravi, ravno v napetosti med »Solidarnostjo in solidarnostjo«. Filmska pot Kieslowskega poteka od dokumentarnega filma k igranemu, pri čemer je njegov prvi obrat zaznamovan s »strahom pred pravimi solzami« (kakor ga je označil sam Kieslowski) oziroma z občutkom sramu pred neupravičenim vtikanjem v intimnost drugega (ta odločitev Kieslowskega je bila etična odločitev in premik od morale k etiki je za Kieslowskega ključen).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani