nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
»Kako lahko za demokratične, socialne in kulturne potrebe družbe - pri tem, da se ohrani medijska pluralnost - poskrbi marginalna medijska organizacija, ki oddaja zgolj za kulturne elite ali ozke interese manjših skupin in se v osnovi osredotoča le na tiste programe, ki jih (zaradi razumljivih ekonomskih razlogov) komercialni medijski sektor ne bo pripravljal in oddajal?« se sprašujejo v EBU (European Broadcasting Union) in takoj odgovarjajo: prav zato morajo biti javni rtv- servisi prva in najpomembnejša sila na nacionalni avdiovizualni sceni, ki izpolnjujejo svoje poslanstvo in vlogo z oddajanjem za vse dele in skupine družbe, še posebej pa kakovosten program, namenjen vsem.
Zato programske obveze javnega servisa ne morejo izpolnjevati komercialni mediji, ki jih - povsem legitimno - v prvi vrsti vodi komercialna logika. Tudi v preambulo amsterdamskega protokola so članice EU zapisale, da je »sistem javnega rtv-servisa v članicah
neposredno povezan z demokratičnimi, socialnimi in kulturnimi potrebami vsake družbe«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani