nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
Strokovno združenje slovenskih časopisov in revij pri Gospodarski zbornici Slovenije je včeraj podelilo nagrado za kreativno ustvarjalnost na področju tiskanih oglasov Zlato ogledalo Pomlad 2002 za oglase, objavljene v tiskanih medijih. Žirija v sestavi,, Miljenko, in je za zmagovalca letošnjega pomladnega zlatega ogledala izbrala oglas z naslovom Sodelavka ji bo verjela, katerega naročnik je naš izdajatelj Delo, d. d., za prilogo Ona dnevnikov Dela in Slovenskih novic; nagrado 500.000 tolarjev prejmeta-direktorica in tekstopisec iz agencije Futura DDB. Žirija je v finalni izbor sicer uvrstila kar tri oglase na temo nasilja nad ženskami - teaser z NLP za Radensko, Sodelavka ji bo verjela za Ono, in Zakaj bi trpeli zobje za Pharmo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani