nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Strokovno združenje slovenskih časopisov in revij pri Gospodarski zbornici Slovenije je včeraj podelilo nagrado za kreativno ustvarjalnost na področju tiskanih oglasov Zlato ogledalo Pomlad 2002 za oglase, objavljene v tiskanih medijih. Žirija v sestavi,, Miljenko, in je za zmagovalca letošnjega pomladnega zlatega ogledala izbrala oglas z naslovom Sodelavka ji bo verjela, katerega naročnik je naš izdajatelj Delo, d. d., za prilogo Ona dnevnikov Dela in Slovenskih novic; nagrado 500.000 tolarjev prejmeta-direktorica in tekstopisec iz agencije Futura DDB. Žirija je v finalni izbor sicer uvrstila kar tri oglase na temo nasilja nad ženskami - teaser z NLP za Radensko, Sodelavka ji bo verjela za Ono, in Zakaj bi trpeli zobje za Pharmo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA