nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
V preobleki bordo barve je ostajala na prodajnih policah, zato so se pri Gorenjki odločili, da ji bodo povrnili značilni ovoj v svetlo in temnorjavi barvi, da bodo gospodinje tako sploh spoznale svojo staro prijateljico pri peki, je povedala, produktni vodja v Gorenjkinem oddelku za marketing. V gorenjski tovarni čokolad s tržnimi raziskavami redno preverjajo okus potrošnikov in podatki trenutno kažejo, da se v slovenskih ustih najhitreje topijo - in v tem se prav nič ne razlikujemo od tujine - čokolade z dodatki (denimo lešniki v različnih oblikah), po prodaji jim sledijo jedilne čokolade, mlečne in polnjene. Povprečen na leto poje približno tri kilograme čokolade, prodaja naraste predvsem med prazniki in prav zato so se v Gorenjski domislili oblikovati embalaže čokolad kot božične in velikonočne voščilnice, da jih ljudje podarjajo bližnjim.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani