nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

V preobleki bordo barve je ostajala na prodajnih policah, zato so se pri Gorenjki odločili, da ji bodo povrnili značilni ovoj v svetlo in temnorjavi barvi, da bodo gospodinje tako sploh spoznale svojo staro prijateljico pri peki, je povedala, produktni vodja v Gorenjkinem oddelku za marketing. V gorenjski tovarni čokolad s tržnimi raziskavami redno preverjajo okus potrošnikov in podatki trenutno kažejo, da se v slovenskih ustih najhitreje topijo - in v tem se prav nič ne razlikujemo od tujine - čokolade z dodatki (denimo lešniki v različnih oblikah), po prodaji jim sledijo jedilne čokolade, mlečne in polnjene. Povprečen na leto poje približno tri kilograme čokolade, prodaja naraste predvsem med prazniki in prav zato so se v Gorenjski domislili oblikovati embalaže čokolad kot božične in velikonočne voščilnice, da jih ljudje podarjajo bližnjim.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA