nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:



Čerčnikova je v uvodnem tekstu razstavnega kataloga zapisala, da ima strip svojo zgodovino, svojo kritiko in svojo teorijo - vse bistvene predpostavke, da ga obravnavamo kot avtonomen umetniški fenomen. V poglobljenem pregledu evolucijskega razvoja stripovskega medija pri nas pa je v tekstu Od Tisiglavce do Stripburgerja ( Tisiglavca, stripovski lik, ki ga je na začetku petdesetih ustvaril, je kot prvi karikiral družbene razmere, revija Stripburger pa je leta 1992 zapolnila praznino stripovskega založništva pri nas) ugotovila, da »se je na Slovenskem usidral izrazito avtorski strip« in da sta »čas ali pa perspektiva v sodobnem slovenskem stripu izrecno sedanja«. , kritik popularne kulture, ki je v devetdesetih vodil tudi edino radijsko oddajo o stripu pri nas (Čudoviti svet zlobe in nasilja na Radiu Študent), je v eseju o mejnikih v razvoju slovenskega stripa izpostavil glavne avtorje in obdobja, v katerih so ustvarjali.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA