nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Kot pravijo sami, gre za agresivnejši marketing (povečanje sredstev za ta namen v višini 66 odstotkov), najetje novih prodajnih površin (Ljubljana - Rudnik, Nova Gorica - cona Meblo), posodobitev in preurejanje prodajnih površin na salonski in diskontni del, marketinško podprti ugodni plačilni pogoji, ki postajajo že tradicionalna prednost Lesnine, gradnja podpore avtomatski obdelavi podatkov. Ob naštetem ne smemo pozabiti, da ima Lesnina v nasprotju z nekaterimi drugimi trgovci s pohištvom jasno strategijo (zagotavljanje najnižje cene tako za kataloške kot ostale izdelke, ponuditi kupcem največjo izbiro pohištva ter ponuditi najnižjo potrebno raven servisiranja glede na zahteve kupcev in raven konkurence), pri čemer je bistvo nizkostroškovni poslovni model.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA