nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Kajti analize kažejo, da nič ne ohranja potrošnika pri dobri volji in pripravljenosti nadaljevati s trošenjem toliko kot povečanje vrednosti hiše, ki jo ima in v kateri živi. Trije znani ekonomisti ( Shiller, Case in Quigley) so s tega stališča analizirali vedenje potrošnikov v štirinajstih bogatih državah in ugotovili, da je zanje veliko pomembneje, kako se giblje vrednost njihovih hiš, kakor kako se gibljejo vrednosti delnic. Ugotovitve so prevedli v številke: vsakih deset odstotkov rasti vrednosti hiše spodbudi rast potrošnje za 0,62 odstotka, medtem ko je posledica enakega povečanja vrednosti delnic le 0,2 do 0,3 odstotka rasti potrošnje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA