nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:



To nas pripelje h končnemu vprašanju: kaj naj storijo naša podjetja, da bi bila konkurenčna oziroma svetovno priznana? To bi pomenilo zagotoviti trajno izjemno konkurenčno prednost in uspešnost tako glede rasti kot donosa za delničarje ter operativne odličnosti in razvoja človeških virov, izjemna in skupna prizadevanja ter cilje, povezane z etiko visoke produktivnosti in visoko moralo delovne sile (kot v General Electric ali Nucorju), strategijo, usmerjeno k prevladujočemu položaju na izbranih trgih in segmentih (kot so to dosegli na primer Microsoft, GE, Novo), zmago v (mednarodni) »vojni za talente« se pravi, (privlačnost podjetja za delovno silo, biti vodilni na področju resničnih sprememb), izvrstna strokovna znanja in neotipljivo premoženje (na primer blagovna znamka, inovativnost ali upravljanje odnosov), napredno organizacijsko sestavo in vodenje, ki bi temeljilo na timskem delu, omrežjih in zaupanju, ter kulturo nenehnih izboljšav in inovacij (na primer kot Toyota ali L'Oréal), kot tudi učinkovito sodelovanje in vzajemno delovanje tako znotraj kot zunaj podjetja (na primer BMW in HP). Skratka, naša vodilna podjetja naj bi se ne merila po drugih, temveč postala merilo za druge.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA