nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
Amélie je eskapističen film - in to v času, ko eskapizem zveni kot psovka, v času, ko vsi pričakujejo, da bo film, najmočnejše medijsko orožje daleč naokrog, delil nasvete, zagovarjal, sugeriral in izražal mnenje.
Jeunet, ki je med svojimi časovno nedefiniranimi utopijami iz prve polovice devetdesetih za hip skočil v Hollywood ter posnel četrtega Osmega potnika, se je vrnil domov, v Francijo, ki slovi kot socialno najbolj ozaveščena kinematografija, in posnel Amélie, v dobršni meri »moralno izprijen« film, kakor pomanjkanju čuta za nravnost pravijo Angleži. Nobena skrivnost ni, da so Amélie, ta huronski komercialni hit, nekateri francoski kritiki takoj razglasili za promocijo skrajne desnice - in fasali ogorčene reakcije -, ker da kaže etnično očiščeni Pariz.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani