nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Tendenca pri medijih je vsekakor splošno recesivna, medtem ko je razvoj pri oglaševalcih neenoten. Nekateri izmed največjih v preteklih letih so močno omejili oglaševalske proračune, kot na primer telekomunikacije (2000: plus 19,4 odstotka, prvih deset mesecev 2001: minus 39,3 odstotka) ali banke in hranilnice (2000: plus 15,8 odstotka, 2001: minus 4,6 odstotka), po drugi strani pa so na primer čokolada in sladkarije (plus 30,6 odstotka), brezalkoholne pijače (plus 20 odstotkov) in zavarovalnice (plus 17,9 odstotka) leta 2001 vložile v marketing veliko več, kar pa se pri končnih številkah ne pozna, saj so med panogami, ki namenijo največ sredstev za oglase, na samem vrhu še vedno nespremenjeno mediji sami (2001: plus 1,1 odstotka) in avtomobilska industrija (2001: plus 0,7 odstotka).

Kljub vsemu vzdušje v oglaševalski panogi ni depresivno, saj - glede tega so si strokovnjaki edini - rezultate leta 2001 ni smiselno primerjati z rezultati leta 2000, ki je bilo brez dvoma izjemno.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA