nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
Soderbergh je v svoji »drugi pomladi«, katere začetek je zaznamoval film Daleč od oči (Out of Sight, 1998), postal hiperproduktiven režiser, prototip spodobnega žanrskega eksekutorja, ki v ponudbi neinventivnega holivudskega mainstreama ustvarja razmeroma zanimiva dela, kolikor mu je od »varnostnih mehanizmov« bankabilne logike pač sploh dovoljeno odstopati. Pred desetletji se je temu reklo »studijski režiser«, podobna definicija pa bi danes - brez pejorativnih predznakov - ustrezala tudi Soderberghu; ne nazadnje mu »umetniška« kariera, ki je sledila prvencu Seks, laži in videotrakovi (1989), zaznamovana s težaškimi, brezizraznimi deli (Kafka, of the), ni prinesla ne slave ne avtorskega prestiža. Štirje filmi v slabih treh letih in splošen vtis avtorjeve lahkotnosti, s katero se loteva bolj ali manj zahtevnih projektov, resda niso ne vem kakšna referenca.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani