nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
V Delu za 130 kvadratnih metrov oglasov. Časniki in časopisi so po podatkih Mediane lani objavili 1726 kvadratnih metrov oglasov, na prvem mestu je Delo (med dnevniki ima skupaj z Novicami pri 7,3 milijarde tolarjev oglasov 55-odstotni delež), ki je objavilo 130 kvadratnih metrov oglasov za 2,2 milijarde tolarjev (Večer 119 - 1,5 milijarde, Dnevnik 109 - 1 milijarda, Slovenske novice 62 - 700 milijonov in Finance 65 kvadratnih metrov oglasov za 500 milijonov tolarjev). Skupaj je bilo v Sloveniji lani objavljenih oglasov za 52 milijard tolarjev, od tega na televizijah 1642 ur za več kot 30 milijard tolarjev (največ POP TV s 14,7 milijarde tolarjev, oba programa TVS le 7 milijard tolarjev).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani