nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Kot piše 13. februarja 2001 v članku v The Guardianu, so ameriška farmacevtska podjetja leta 1999 potrošila več za marketing kot za raziskave in razvoj (, USA: Farmacevtska industrija zalezuje koridorje moči). Veliko ga je v obliki kontroverznega oglaševanja, namenjenega neposredno porabniku (NIHCM je o tej neodgovorni novi marketinški taktiki farmacevtskih podjetij pripravila poseben dokument; glej Prescription Drugs and Mass Media Advertising na spletni strani NIHCM). In farmacevtska skupina za pritisk Zveza farmacevtskih raziskovalcev in izdelovalcev (Pharmaceutical Research and Manufacturers Association, PhRMA) porabi neizmerljive količine denarja za prispevke političnim kampanjam in intenzivno lobira v Washingtonu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA