nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:



Nerada vam uničim iluzije, a v resnici imajo raziskave in razvoj podrejeno vlogo v primerjavi z agresivnimi prizadevanji teh podjetij, da bi zakoličili, zaščitili in neutrudno širili svoj prodajni teritorij. Kot piše 13. februarja 2001 v članku v The Guardianu, so ameriška farmacevtska podjetja leta 1999 potrošila več za marketing kot za raziskave in razvoj (, USA: Farmacevtska industrija zalezuje koridorje moči). Veliko ga je v obliki kontroverznega oglaševanja, namenjenega neposredno porabniku (NIHCM je o tej neodgovorni novi marketinški taktiki farmacevtskih podjetij pripravila poseben dokument; glej Prescription Drugs and Mass Media Advertising na spletni strani NIHCM).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA