nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
Prvo naročilo je Parsek dobil od Mitsubishijeve evropske podružnice, naslednje od Renaulta Japan, potem od največje oglaševalske agencije Dentsu, zdaj pa Mitsubishi Heavy Industry presoja Parsekovo ponudbo za prenovo vseh spletnih strani tega velikana. Japonski trg informacijske tehnologije je kajpak zelo velik, vendar ga je Parsek opazoval približno leto in se naposled (konec lanskega novembra) odločil, da v Tokiu ustanovi podjetje za izdelavo internetnih strani; za zdaj ima to ljubljansko podjetje, ki doma zaposluje 46 delavcev, v svoji firmi na Japonskem le tri zaposlene, od tega dva Japonca.
Japonska se zadnje čase zelo trudi privabiti tuje naložbenike, zlasti prek vladne agencije za pospeševanje zunanje trgovine - Jetro, ki brezplačno pomaga tujim naložbenikom pri izdelavi naložbenih načrtov, jim svetuje, predstavi možne japonske kupce in podobno.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani