nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:



Italijanska različica avto-moto zveze, Touring Club Italiano, je po pisanju L'Espressa začela kampanjo za spremembe zakona, ki ureja oglaševanje na obcestnih panojih. Zavzemajo se za zmanjšanje njihovega števila, saj menda kazijo prelepo italijansko pokrajino, za povrhu pa bi tako morebiti lahko rešili tudi kakšno človeško življenje - statistični podatki namreč kažejo, da je raztresenost voznikov, ki gledajo obcestne reklamne plakate, kriva za kar 17 odstotkov prometnih nesreč, ki na leto zahtevajo 6 do 7 tisoč življenj. »Povprečen reakcijski čas voznika je sekunda, vendar se občutno poviša, če razmišlja o čem drugem,« je povedal eden od vodilnih pri italijanskem Touring Clubu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA