nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Oglaševanje pa ne sme upodabljati mladoletnih oseb pri pitju alkohola; ne sme povezovati pitja teh pijač z udeležbo v cestnem prometu; ne sme ustvarjati vtisa, da pitje teh pijač poveča psihične oziroma fizične zmogljivosti; ne sme spodbujati k pitju z namenom doseganja večje socialne in spolne potrditve; ne sme ustvarjati vtisa, da ima pitje alkoholnih pijač terapevtske učinke oziroma, da deluje kot poživilo ali pomirjevalo ali da rešuje osebne konflikte; ne sme spodbujati prekomernega pitja alkoholnih pijač. Lahko pa oglaševanje vsebuje informacije o vsebnosti alkohola, vendar ne sme poudarjati, da je višja vsebnost alkohola pozitivna kakovost pijače.

Oglaševanje alkoholnih pijač bi ostalo še naprej prepovedano v medijih, ki so predvsem namenjeni mladoletnim osebam, prepovedano bi bilo tudi na prireditvah, ki so namenjene predvsem mladoletnim.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA