nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:
Za spodbujanje nadaljnje ustvarjalne ambicioznosti in inovativne drznosti vseh poklicnih odrskih umetnikov na Slovenskem ter njihovo čim enakovrednejše uveljavljanje doma in v mednarodnem kulturnem dogajanju se zdi ključnega pomena prav nadaljnje priznavanje in spodbujanje večsrediščnega (v vsakršnem pomenu besede) razvoja našega gledališkega ustvarjanja, pri katerem ima svoj pomemben delež gotovo tudi Borštnikovo srečanje. V luči letošnjega tekmovalnega izbora in sklepnih odločitev žirije zaradi tega velja premisliti izziv nosilca Borštnikovega prstana, ki je v katalog 36. BS že pred začetkom prireditve zapisal, da bi bilo lepo, »če bi organizatorji in selektorji našli način, ko Borštnikovo srečanje ob prikazu najboljšega v slovenskem gledališču vendarle ne bi prezrlo nobenega slovenskih teatrov.«
Opazovalcu, ki je zadnja leta pozorno spremljal avtorsko avtonomne tekmovalne selekcije za Borštnikova srečanja, se zdi praktično nemogoče uskladiti načelo izbire
najboljšega (ne glede na producenta) z (nekdaj uveljavljeno, a že pred leti zavrženo) obvezno predstavitvijo najboljšega iz produkcije vseh slovenskih gledaliških hiš.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani