nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Največji del kolača, skoraj 60 odstotkov, so si znova odrezale televizije, revije so pobrale 16,6 odstotka, časniki 12,4 odstotka, radio blizu sedem in plakati dobrih pet odstotkov bruto oglasnega prihodka. Družbe, ki se ukvarjajo s plakati oziroma zunanjim oglaševanjem, so z letošnjo bero pravzaprav lahko še najbolj zadovoljne, saj naj bi se njihov prihodek glede na cenike (v evrih) povečal za več kot petino, pri dnevnih časopisih so izmerili 12,7-odstotno rast, pri televizijah le še 3,2-odstotno, pri revijah pa skoraj odstotek negativne rasti. Če pa ne upoštevamo novih tiskanih edicij, ki so letos prišle na trg in jih potemtakem ni niti v lanskih primerjavah, potem imajo revije že 3,2 odstotka negativne rasti, pri časnikih pa je rast komaj 1,9-odstotna.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA