nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:



V članku z zgornjim naslovom je dr. izjavil: »Zaradi tehnološkega napredka, predvsem informatike, lahko osemletni učenec z uporabo računalnika danes zna več, kakor denimo 50-letni učitelj, ki se otepa dela z računalnikom.«

Strinjam se z dr. in ob tem dobim asociacijo na moj članek z naslovom Za tristopenjsko šolsko ocenjevalno lestvico, v katerem sem s predhodnim zgodovinskim uvodom podrobneje argumentirano razčlenil, zakaj je sedanja petstopenjska šolska ocenjevalna lestvica, se pravi petstopenjsko šolsko učnostorilnostno seciranje anahronistično, katere so prednosti tristopenjske šolske ocenjevalne lestvice in na koncu predlagal tudi naslov za ustrezen raziskovalni projekt s temeljno, izhodiščno preliminarno hipotezo, ki se glasi: V sodobni informacijski družbi vseživljenjskega izobraževanja je tristopenjska šolska ocenjevalna lestvica optimalno funkcionalna, ker je mnogostransko najracionalnejša. V tem članku nisem predlagal nobenega kratkovidnega, nepremišljenega administrativnega posega in nisem zagovarjal nobenih apriornih vsevednih in nezmotljivih rešitev, ampak sem predlagal »samo« ustrezno znanstveno raziskavo na reprezentativnem statističnem vzorcu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA