nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:
V letu 2002 naj bi bile končane nekatere študije, ki denimo ugotavljajo (ne)uspešnost zgodnejšega vstopa v šolo, vpliv novih poučevalnih slogov na razbremenitev učencev v devetletni osnovni šoli, vrednotijo programe strokovnih gimnazij in programov poklicnega in strokovnega izobraževanja, ugotavljajo stališča učencev, učiteljev in staršev do nivojskega pouka ter njegove učinke na učence, ugotavljajo stališča in usposobljenost vzgojiteljic za izvajanje sprememb v vrtcih itd. Do leta 2003 pa naj bi bile končane študije, ki na primer preučujejo sodelovanje in tekmovalnost učencev v zadnjem triletju devetletke, izbirne predmete v tretjem triletju devetletke, vrednotijo opisno ocenjevanje v prvem triletju ter kakovost opisnega in številčnega preverjanja in ocenjevanja znanja, spremljajo dnevno rutino v vrtcu in v šoli, imajo pod drobnogledom učbenik kot dejavnik uspešnosti kurikularne prenove itd.
Res je, da omenjene evalvacijske
študije že potekajo, vendar pa vsaka zase lahko predlaga le delne spremembe, še vedno pa ni strokovnega telesa, ki bi skrbel za metodološki aparat, te študije povezal v celoto in predlagal skupne rešitve oziroma morebitne spremembe.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani