nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:



Avtor izhaja iz bistva teorije in prakse marketinga (preučevanja potreb in plačilno sposobnega povpraševanja), navaja marketinški splet (od 4 X P do 15 X P), marketinški informacijski sistem, tržne raziskave, analizo konkurence, segmentiranje, pozicioniranje in izbiranje ciljnih trgov, oblikovanje politike storitev, proces razvoja novega izdelka oziroma storitve in najpomembnejše spodbude za njegov oz. njen razvoj, specifičnost politike storitev, oblikovanje tržnih cen in še mnoge druge teme, ki so sestavni del marketinške vede. Pozornost je namenil tudi elektronskemu poslovanju, čeprav prodaja prek medmrežja ni več tako prepričljiva kot pred leti. Knjiga je pisana v berljivem slogu, zato je primerno branje za vse poslovne ljudi in tiste, ki se nameravajo podati na to živahno področje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA