nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:
Delo de Beauvoirjeve je sicer pisano na filozofsko visoki ravni; njena antropologija se jasno vpisuje v eksistencialistično-fenomenološko izročilo in se izogiba obeh redukcionizmov, ki sta bila popularna v njenem času, marksizma in psihoanalize, čeprav spretno uporablja njune uvide (»samo spolnost, samo tehnika, če nista vključeni v celoto človeške realnosti, ne moreta ničesar razložiti«; I, 90). Samostojno in odločno začrtuje obzorje, ki ne povzema le temeljne vsebine predhodnih feminističnih diskurzov, ampak je »hkrati tisti element, v katerem je prignan do polja sam utemeljujoči princip celotnega zaporedja« (kakor v lucidni spremni besedi heglovsko formulira D.), in s tem zarisuje tudi horizont poznejših feminističnih teorij - tudi tistih, ki de Beauvoirjevo kritizirajo.
Problem Drugega spola vidim v njegovem najsplošnejšem razumevanju človeka oziroma ženske.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani