nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Njene kritike oziroma eseje je treba brati z zavestjo, da so nastajali v prepletu vlog kustosinje in kritičarke. Če upoštevamo delitev kritike vizualne umetnosti Terryja Baretta, ki piše o štirih med seboj nujno prepletajočih se načinih kritiškega pisanja, pri čemer je vsak predhodni pogoj naslednjega - zaporedno se zvrstijo: deskripcija, interpretacija, kritika kot presojanje (sodba) in kritika kot teorija -, so njeni eseji v poetičnosti bogati zlasti s prvima dvema, kritike kot presojanja pa se dotakne na ravni osebne »zgodovine« umetnikov.

Delo Likovne impresije I, ki torej obeta tudi drugi del, prinaša na naše umetnostnozgodovinsko in kritiško področje zlasti dvoje: prvič, z dokumentacijsko vrednostjo zaznamovani eseji razgrinjajo vpogled v slovensko vizualno produkcijo, in sicer tisto, ki se načeloma izogiba sodobnim trendom in tehnologijam - ostaja zvesta tradicionalnem medijem in raziskovanjem likovnih prvin, ki črpajo in se oplajajo zlasti v mimetičnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA