nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Zato ob pritiskih trgovcev na zniževanje cen izdelkov, ki jih prodajajo pod svojo blagovno znamko, nekateri proizvajalci že delajo v proizvodnji, drugi pa to napovedujejo, saj želijo z večjo kakovostjo ohraniti ugled in plasma lastnih blagovnih znamk.

»Ko smo v Kolinski delali analizo in se primerjali z drugimi slovenskimi proizvajalci živil, smo ugotovili, da se pri izdelkih z več kot 40-odstotnim tržnim deležem ne bi smeli odločati za proizvodnjo pod trgovsko blagovno znamko, čeprav je ravno pri teh izdelkih pritisk trgovine zelo močan. Pri tako imenovanih tržnih izzivalcih (30 do 40-odstotni tržni delež) bi se lahko izjemoma odločali tudi za trgovsko blagovno znamko, pri tistih, kjer so tržni deleži manjši od 10 odstotkov, pa absolutno menimo, da je pametno delati pod trgovsko blagovno znamko,« pravi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA