nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Slednji je v zadnjih štirih letih povečal svoj doseg že na tretjino populacije, ki pa ga večinoma še vedno uporablja predvsem za zabavo, splošne informacije in elektronsko pošto, nekajkrat na leto pa tudi že za nakupe.

Pri dnevnem tisku so nesporno najbolj popularne Slovenske novice z 21-odstotnim dosegom oziroma s kakšnimi 350 tisoč bralci, Delo je na drugem mestu s 14,2-odstotnim dosegom, Večer ima 12,1-odstotni doseg, Dnevnik, ki v raziskavi ni hotel sodelovati, zato je omenjen le kot neimenovan »medij«, pa ima 9,6-odstotni doseg. Med tedniki je s 30-odstotnim dosegom na prvem mestu znova neimenovan medij, najbrž Nedeljski, polovico manjši doseg ima Lady, sledijo pa jim, Nedelo, Družina, Stop ...



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA