nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:



Po podatkih, ki so jih raziskovalci Inštituta za raziskovanje medijev zbrali - morda letos zadnjič, saj bo odslej o izvajalcu odločal javni razpis - med malo manj kot štiri tisoč anketiranci, je radio z dobrimi tremi urami poslušanja na dan še vedno najbolj priljubljen medij, televiziji namenjamo v povprečju 165 minut, dnevnemu tisku 15 minut, revijalnemu osem, internetu pa že pet minut na dan. Slednji je v zadnjih štirih letih povečal svoj doseg že na tretjino populacije, ki pa ga večinoma še vedno uporablja predvsem za zabavo, splošne informacije in elektronsko pošto, nekajkrat na leto pa tudi že za nakupe.

Pri dnevnem tisku so nesporno najbolj popularne Slovenske novice z 21-odstotnim dosegom oziroma s kakšnimi 350 tisoč bralci, Delo je na drugem mestu s 14,2-odstotnim dosegom, Večer ima 12,1-odstotni doseg, Dnevnik, ki v raziskavi ni hotel sodelovati, zato je omenjen le kot neimenovan »medij«, pa ima 9,6-odstotni doseg.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA