nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Prvi vtisi Merkurjevega vodstva, ki slonijo na odzivih njihovih kupcev in javnosti, vendarle zbujajo optimizem. Koliko pa si v resnici obeta od celotnega projekta nadgradnje identitete blagovne znamke - ne le od uvoženih junakov - najbolje ponazarjajo ekonomski cilji, ki so si jih zastavili na začetku projekta in so povsem merljivi in zavezujoči: Ugled naj bi se povečal za 20 odstotkov, od lanskega do letošnjega decembra naj bi se prodaja na drobno povečala za 20 odstotkov, za enak delež naj bi porastlo število obiskovalcev v Merkurjevih trgovinah, ugled in večja prodaja ter večja stabilnost poslovanja naj bi blagodejno vplivali na rast cene delnice na borzi. Tudi za 20 odstotkov?



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA