nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:
Vložek Si.mobila v sezono 2001-2002 bo za 20 odstotkov višji kot v prejšnji, povišanje pa so si po besedah tržnega direktorja podjetja S.V. - RSA d.o.o. pošteno zaslužili: raziskava Cati centra je pokazala, da je prepoznavnost Si.mobila kot sponzorja SNL kar 46,8-odstotna, medtem ko je skupni priklic Kolinske kot sponzorja SKL le 28,8 odstotka.
Uvod v nadaljnje sponzorsko sodelovanje je bil podpis pogodbe med združenjem in agencijo UFA, ki jo je zastopal direktor za ta del Evrope Christoph, to sodelovanje pa se nadaljuje že v šesto sezono. Ta kar ni mogel prehvaliti povišane nogometne temperature v Sloveniji, ki jo je ob obiskih tekem Slovenija : Jugoslavija in Olimpija : Maribor okusil tudi sam.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani