nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Ko je Zeffirelli leta 1990 za svojo »akademsko« interpretacijo Hamleta angažiral, je na prvi pogled neprimeren izbor komentiral takole: »Nihče od mladih ne bo gledal te pomembne tragedije, če se ne bo identificiral z junakom, ki ga mora utelešati prepoznaven medijski obraz.« Imel je prav, do neke mere; dvomim, da je mularija zaznala bistvo teksta, toda Shakespeare je kar naenkrat postal popularen, v vseh različicah: III. (1996) v viziji fašistične Anglije tridesetih let, in Julija (1996) v latino getu, Kralj Lear (2000) po pravilih Dogme, Macbeth (1999) na Manhattnu, Tromeo in Julija (1996) v trash različici, če omenim samo nekatere najbolj izpostavljene. Shakespeare v klasični postavitvi sploh ni več vzdržal, na Olivierja so vsi pozabili.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA