nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Tolažba, da imajo le veliki možnost za velike poteze, je iz trte izvita, kajti tudi veliki si v slovenskih razmerah lahko privoščijo medijski napad v slogu IBM s sicer živce parajočo televizijsko oglaševalsko-prodajno akcijo, ki je mimogrede presegla vsa prodajna pričakovanja IBM - zato takšne težave naših prodajalcev.

Je pa za zdaj za slovenske trgovce spodbudno nekaj drugega - vsa velika, globalna računalniška podjetja v Srednji in Vzhodni Evropi »pokrijejo« le četrtino vsega trga, zaslužek od treh četrtin vseh prodanih osebnih računalnikov ostane domačim trgovcem.
Odgovor na vprašanji, zakaj slovenskim trgovcem pada prodaja osebnih računalnikov in zakaj se ukinjajo domače blagovne znamke, ni samo v dodani vrednosti in storitvah ob prodaji; to je znano že vsaj pet in več let.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA