nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

Da so znane blagovne znamke, kot so IBM, Compaq, Hewlett-Packard, in drugi, enakovredne po delih sestavljenim brezimnim slovenskim računalnikom, so tujci dokazali s konkurenčnimi cenami - zato takšne težave. Tolažba, da imajo le veliki možnost za velike poteze, je iz trte izvita, kajti tudi veliki si v slovenskih razmerah lahko privoščijo medijski napad v slogu IBM s sicer živce parajočo televizijsko oglaševalsko-prodajno akcijo, ki je mimogrede presegla vsa prodajna pričakovanja IBM - zato takšne težave naših prodajalcev.

Je pa za zdaj za slovenske trgovce spodbudno nekaj drugega - vsa velika, globalna računalniška podjetja v Srednji in Vzhodni Evropi »pokrijejo« le četrtino vsega trga, zaslužek od treh četrtin vseh prodanih osebnih računalnikov ostane domačim trgovcem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA