nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:
Da so znane blagovne znamke, kot so IBM, Compaq, Hewlett-Packard, in drugi, enakovredne po delih sestavljenim brezimnim slovenskim računalnikom, so tujci dokazali s konkurenčnimi cenami - zato takšne težave. Tolažba, da imajo le veliki možnost za velike poteze, je iz trte izvita, kajti tudi veliki si v slovenskih razmerah lahko privoščijo medijski napad v slogu IBM s sicer živce parajočo televizijsko oglaševalsko-prodajno akcijo, ki je mimogrede presegla vsa prodajna pričakovanja IBM - zato takšne težave naših prodajalcev.
Je pa za zdaj za slovenske trgovce spodbudno nekaj drugega - vsa velika, globalna računalniška podjetja v Srednji in Vzhodni Evropi »pokrijejo« le četrtino vsega trga, zaslužek od treh četrtin vseh prodanih osebnih računalnikov ostane domačim trgovcem.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani